Onko suuteleminen uskottomuutta jos siitä kertoo kumppanille enne ku suutelee toista ja se hyväksyy sen vaikka ei siitä pidäkkää?Jos ei nii miks musta tuntuu nii kauheelta? En ala sitä koko juttua täällä selittämään koska tää blogi kuitenki on kaikkien luettavissa mutta nii. Toisaalta mun suurin unelma toteutuu, mutta en pysty nauttimaan siitä ihan täysin koska se satuttaa toista ihmistä. Mutta silti mun on pakko tehdä se. Siinä jutussa ei oo mulle ei vaihtoehtoa. Mä katuisin sitä elämäni loppuun asti jos en nyt käyttäis tätä tilaisuutta. Haluun vielä kerran elämässäni kokee sen että oon täysin ehjä, että yks ainut suudelma saa mut humaltumaan, että tunnen kuuluvani siihen, koen täydellisen onnen. Kill Hannahinki biisissä: " I want girl with lips like morphine" ja oikeesti sen miehen huulet on ku vahvinta huumetta mulle, mistää ei tuu yhtä taivaallinen olo, mä oon nii riippuvainen siitä. Mutta mitä sitte ku sä et saa sun heroiini piikkiä puoleen vuoteen? Joudut kestämään niitä kaikkia vieroitusoireita ikuisuuden. Susta tuntuu et sä oot sekoamispisteessä.. miten onnellinen sä ootkaan ku sulle tulee mahdollisuus saada vielä yks piikki, ilmaseksi.. Sellaselle tarjoukselle ei sanota ei vaikka mikä olis. Just put me on my back, knock me out again..