Mä luin tossa demi.fi:n syvälliset keskusteluja ja siellä oli sellanen keskustelu ku että uskooko siihen että jokaselle on olemassa yks se oikea. Mulle tuli iha shokkina et suunnillee 97% niistä jotka siihen oli kirjottanu, vastas et ei usko. Oonko mä vaan jotenki vanhanaikanen tai jotain ku uskon oikeesti et jokaselle ihmiselle on olemas vain yks ja ainut se oikea, ikäänku vastakappale sulle. Tietysti sun se oikea voi asua toisella puolen maapalloa ja suurin osa ei koskaa tapaa sitä oikeeta mut mä uskon et jokaselle en oikeesti joku joka on sua varten. Mihin te niinku uskotte? Oonko mä oikeesti vähemmistö ku aattelen näin ;o Mä uskon et ihminen voi rakastua vaikka 10 kertaa mut on olemas vaan yks se oikee. Ja suurin osa viettääki elämäänsä jonku rakkauden kanssa, ei sen oikeen.

Ja entä rakkaus ensi silmäyksellä? Siihen mä en usko. Tietysti se joillain voi olla mahdollista, sellaselle joka osaa lukea ihmisen liikennihdästä, ilmeistä ja katseesta sen millanen ihminen se on, niille se voi ollakki mahdollista. Mut ei ainakaa mulle. Mä en vaa usko et joskus kävelisin kadulla ja sit mua vastaan tulis joku ja tietäisin vaan et se on uskomaton ihminen ja rakastun siihen. Mun mielestä rakastuminen vaatii vähän enemmänki ku yhen katseen. Toki ihastua voi aiva helposti ensisilmäyksellä, mutta rakastua, ei ikinä.

Mut joo tässä mä vaan mietin tälläsiä ku pitäis mennä nukkumaan 8D onneks huomenna puoli yhentoista aamu nii ei kumminkaa nii aikasin tarvii nousta. Mut voisin ny kumminki mennä tästä nukkumaan, hyvää yötä ♥