Heyy en yleensä kirjottele tänne mitää mitä mä oon tehny koska sitä on nii tylsä kirjottaa ja ketää ei kumminkaa kiinnosta :D Mut nyt mun on pakko vähä hehkuttaa, mulla oli sen verran hauskaa eilen :D ensin siis menin yhelle kaverille ja sit tutustuin siel kaikkiin uusiin kivoihin tyyppeihin. Sitte lähtiin yksiin toisiin partyihin, jotka oli samas paikas mihin yleensä meen juomaan. No siellä ny ei vielä ollu nii jännää, sellasta iha normaalia, millasta siel on yleensäkki. Mut sit meidät häädettiin sieltä nii mentiin sitte sannalle. Aluks siel oli vaan mä, sanna ja joni mut sitte hetken päästä sinne tuli myös riku, matti ja tiia. Ja kävihän siel muitaki illan aikana, mut ne oli kaikki vaan niin hetken. Sitte tiiaki lähti kotiin ja lopulta siel oli siis minä, sanna, riku, joni ja matti. Ja sitte sanna kaato oikeesti varmaa 5 kertaa kaikkia mahdollisia juomia siihen lattialle ja vittu oli muutenki nii hauskat jutut että :D Sitte ku aateltiin et joo vois täs ruveta nukkumaan nii ku me oltiin kaikki siellä sannan huonees, mikä kumminki on loppuen lopuks aika pieni. Nii sitte meillä oli siellä sannan yhdenhengen sänky ja yks yhden hengen nukuttava patja siis viidelle ihmiselle :D Sitte hain vielä olohuoneesta niitä sohvatyynyjä. Nii sitte me vaihdettiin varmaa miljoona kertaa niitä nukkumapaikkoja ku kukaa ei oikei pystyny nukkuun missää ku oli nii vitun ahdasta :D Ja siinä meniki sopivasti varmaan oikeesti kolme tuntia. Nii sitte yhtäkkii kello oliki jo 6 nii sit päädyttiin nukkuun sillee et mä ja riku nukuttiin kahestaan siinä sannan sängyllä (EI TOKI OLLU YHTÄÄN AHDASTA VIEL KU SIEL HUONEES OLI IHA VITU KUUMA) ja sit matti ja joni nukku siel patjoilla ja sohvatyynyillä ja sanna lattialla :---------D vieraanvaraine on kyl toi sanna :DDD Ja nii sit aamulla riku ja matti lähti aika pia kotiin mutta sitte jäätiin vielä jonin kans sannalle. Ja alko tulla niitä vitun paskoja inside juttuja esim "PAAHTOLEIPÄLAUTANEN" :D Sitte lähdin siitä jonin kans samaa kotiin ja nii 8) Mut oli oikeesti vitu hauska ilta, sen takia oli pakko kirjottaa tännekki siitä vaikka yleensä en jaksakkaa tehä tälläsiä merkintöjä :D