Joo aattelin et mun pitäis ehkä vähä selvitellä mun ajatuksia tiettyjen henkilöiden suhteen ku nii jotenki tuntuu nii sekavalta ku tuntuu et mulla on jotai nii monen ihmisen kans mut kumminkaa en tiedä kenet sillee haluisin. Tai no tiedän mut en voi saada sitä nii en ny tiiä mitä tekisin. Luultavasti pysyn sinkkuna vielä jonki aikaa mut nii. Oon miettiny olisko mun helpompi olla jonku sellasen kans joka ei tiedä mun menneisyyttä. Ehkä joo. Kaikki olis helpompaa. Mut mun kannalta se olis monimutkasempaa. Mut ei ainakaa tarviis satuttaa muita. Mut nii lets start.

Henkilö A: Rakastan sua. Kaikkihan sen tietää. Mut nii tiedän etten koskaan sais sua takas. Enkä välttämättä haluiskaan. Haluisin vain säätää. Tai elää vapaas suhtees. Koska mä tiedän et sä ahdistuisit jos pitäis miettiä kaikkia suhde juttuja. Ja mä en voi olla onnellinen jos sä et oo. Mutta sun seuras mulla on aina kauhee alemmuuskompleksi, koska tiedän etten ansaitse sua. Sä oot jotai nii upeeta.. Täydellinen. Sä saisit kenet vaan ja kaikki haluaa sut. Mä kerran sain sut. Mut tiedän etten ansaitse sua. Sen takia laihdutanki. Sä motivoit mua. Koska aina ku muistan mite upee sä oot ja tiedän etten koskaa voi olla sun kaltanen nii saan kauheen halun liikkua ja olla syömättä. Se on hyvä. Ehkä joskus oon ees tarpeeksi laiha sulle jos en muuta. Mun pitäis vaan päästää irti. Mut mä en voi. En vielä. Mä haluan ensin sen minkä sä oot luvannu mulle.

Henkilö M: Sä olisit voinu olla mun tulevaisuus. Kukaa ei oo koskaa mun elämäni aikana ollu mulle yhtä hyvä ja kiltti. Mä en olis ansainnu suakaa mutta sä olit jotai nii uskomatonta. Mut mä en oo vielä valmis sulle. Mun pitää ensin hoitaa kaikki mun keskenjääneet hommat. Mutta silti, sä oot ainut, jonka kans mä pystyisin tällä hetkellä seurustelemaan. Mun on ikävä sua. Ikävä sun suudelmia. Ja nii. Ikävä meidän seksielämää. Se oli jotai nii upeeta. Sä olit jotai nii upeeta. Mun on ikävä sitäki, että saisin itkeä ja joku lohduttais. Sä oot ainut jonka edessä mä oon koskaan pystyny itkemään selvinpäin. Muutenki mun on ikävä sua. Mutta tuskin meitä tulee enää koskaan olemaan. Sitte ku mä olisin valmis jollekki nii upeelle ku sä, sulla luultavasti on jo joku toinen, joku parempi. Joku kaunis tyttö joka nauraa ja on onnellinen sun kans. Ja säki oot onnellinen.

Henkilö R: Mä en tiedä miks mä kelaan uudestaa ja uudestaan niitä meidän suudelmia. Sä olit oikeesti hyvä. Mut nii, täs on vaa yks pieni ongelma. Mä en vois ikinä olla jurvalaisen kans, koska mua alkais ahdistaa. Ja nii ei mulla kumminkaa oo ees tarpeeksi tunteita sua kohtaan et voitais ikinä olla suhtees. Mut nii, tykkään susta. Mutta se johtuu todennäkösesti yksinomaan siitä et sun kans mä vain pystyn olla, eikä mun tarvii murehtia, koska sä et tiedä mun menneisyyttä. Mutta joskus mun olis se pakko kertoa ja sen jälkee musta tuntuu et meidänkää juttu ei olis enää samanlainen. Sä et tunne mua. Mutta sun kans oli kivaa.

Laitoin tohon vaa sellaset ihmiset jotka mietityttää mua tällä hetkellä eniten. Ja noi henkilöiden kirjaimet on aina niitten etunimen ekasta kirjaimesta. Nii et ne jotka tuntee mut nii pystyy todennäkösesti päätellä noi ihmiset. ps oon nii ylpee ittestäni etten oo syöny koulun jälkeen yhtää mitää. Enkä aio syödä koko iltana. Ja lisäks ku oon kuntoillu aika paljo nii oon ilonen :) Onneks liityin demin sivuilla siihen yhteen porukkaan ja me yritetään kaikki kannustaa toisiamme liikkumaan 8) se motivoi mua tosi paljon, ku saa kertoa mitä kaikkea liikuntaa on harrastanu päivän aikana 8) mut joo meen tästä kuntoilemaan heyy ♥