Katoin tos äsken tota treffit pimeässä ja iski jotenki masennus siitä ku ne kaikki löysi sillee toisensa tyylii.. Tai siis jotenki kaipaisin mun elämään jotai uusia ihmisiä.. Ja sitte oon miettiny et mun pitäis varmaan vähä miettii mun miesmakua uudestaan.. Tai siis sillon ku näytin erilaiselta nii sain niitä vitun hyvännäkösimpiä massasta poikkeavia jätkiä mut nyt ku näytän sillee enemmän normilta nii sit must tuntuu et mun on mahdoton enää saada ketää sellasta tai siis nykyään sen tyyliset mistä tykkään ei ees kato muhun päin. Mut en voi sietää sellasia jotka näyttää iha normaaleilta.. Ne vaan on nii tylsän näkösiä, multa katoaa mielenkiinto jo heti alus. Mutta sitte tällä tavalla en saa ketää kenet haluaisin ja joudun tyytyy sellasiin jotka ei herätä mussa minkäälaisia tunteita. ei oo kivaa 8( ku mulla on liian vaativa miesmaku nii ahdistavaa ku sit ne jotka mua kiinnostais nii niitä en voi saada enää 8(