Oho, en oo päivittäny pitkään aikaan. Tähän taitaa olla kaks syytä.

1. Oon nii rakastunu ku vaan voi olla. Ja mä en sano rakastavani ellen iha oikeesti tarkota, koska oon kerran aikasemmin ollu rakastunu ja tiedän todellaki miltä se tuntuu. Ja nyt oon iha älyttömän rakastunu. En oo ikinä kokenu tällästä, koska se mun ensirakkaus oli enemmänki riutumista siinä kuinka en voi saada sitä ihmistä. Voisin oikeesti hyvin kuvitella olevani koko elämäni loppuun asti sen ihmisen kanssa. Mut en oo kertonu siitä kenellekkää vielä. Jotenki haluun vaan pitää sitä ittelläni vaan, se on meidän kahden salaisuus, meidän maailma, jonne ei pääse muita. En haluu pilata sitä maailmaa vielä muilla ihmisillä. Mutta mun jokainen ajatus koskee sitä ihmistä ja en oikeesti halua enää ketään muuta. Siinä on kaikki mitä mä tarviin ja kaikki mun unelmapiirteet ja mä vaan rakastan sitä enemmän joka henkäyksellä ja se on uskomattomin ihminen ikinä. ♥

2. Euroviisut. Mun joka vuotinen rakkaus. Oikeesti suunnittelen koko mun vuoden euroviisujen mukaan, ne on mun elämä oikeesti oon aina rakastanu niitä ja tuun aina rakastamaan. Ja tänä vuonna on nii ihania biisejä oikeesti. Pitkään aikaan en oo tykänny näin monesta biisistä. En malta oottaa semifinaaleja ja tietysti mun vuoden kohokohtaa, finaalia. Ehodttomasti mun lempimaita tänävuonna on:

- Turkki

- Belgia

- Ranska

- Israel

+ Norja, Latvia, Moldova, Islanti, Azerbaijan, Puola yms..

Ja ajattelin myös että ku täytän 18 niin tatuoin, luultavasti nilkkaan, sen euroviisu sydämmen ja siihen keskelle suomen lipun. Oikeestaan en oo kovin isänmaallinen, mutta en voisi kuvitella ottavani siihen minkään muunkaan maan lippua ja ilman mitään lippua se näyttäis tyhjältä. Tosin noi reunat haluun mustalla.

Ja aiheesta toiseen ihanaa ku kohta on jo kesä. Ku heti kesäloman alussa mun huone remontoidaan, on se green dayn keikka, provinssirock, ja paljon, PALJON partyjä ♥ ja lisäks tuolla on ihanan lämmin ♥