Aattelin et nyt ku tässä ylihuomenna lähden Saksaan nii pidän kunnon loman miehistä. Oikeesti se auttaa aina jos on jotai ongelmia. En tarkota mieslomalla sitä ettei sais ajatella miehiä tai ei sais olla niitten kans tekemisis. Tarkotan sitä, että et puhu niille miehille joihin sulla on tunteita  sinä aikana ku oot mieslomalla. Ihmiset ihastuu helposti ihastumisen tunteeseen. Tai jos joku puhuu sulle jotai ihanaa ja siinä on niitä piirteitä joista sä tykkäät, nii on hyvinki todennäköstä et ihastut siihen. Mulla miesloma on aina selkeyttäny mun ajatuksia, koska pääsee hetkeksi eroon niistä miehistä joista välittää ja ne ei voi mitenkää manipuloida sun ajatuksia sanomalla tai tekemällä jotai ihanaa. Sillon saa parhaiten selville kenestä sä oikeesti välität ja kenen kans haluat olla. Sen, ketä sä ikävöit koko sun loman ajan. Sen, ketä sä ajattelet koko ajan sen loman aikana. Oikeesti suosittelen, voisin sanoo et miesloma on paras keksintö mitä oon ikinä keksiny sellasiin tilanteisiin jollon sä et tiedä mitä sun pitäis tehä sun rakkausasioitten suhteen, tai sä et oo varma sun tunteistas jotai ihmistä kohtaan. Mun mieslomat on ainaki johtanu tosi hyviin lopputuloksiin. Sillon ku pidin ekan kerran mieslomaa tiesin mun loman aikana että haluan alkaa seurustella mun nykyisen exän kanssa. Enkä oo katunu sitä päätöstä hetkeäkää, se oli yks mun elämäni parhaista suhteista. Mun toisella mieslomalla totesin, et haluun vain säätää sen yhen kans, en enempää. Ja seki oli hyvä päätös. Kattoo sitte mitä päätän tän miesloman jälkeen.. Mutta tiedän et mitä tahansa päätänki nii en tuu katumaan sitä. Aina sanotaan et jos on joku ongelma nii pitää kuunnella sydäntään. Se on vaan aika vaikeeta, ku ympärillä saattaa pyöriä useampiki miesehdokas ja joka päivä saat kuulla kaikkea ihanaa ties keneltä. Ei ihme että meidän on vaikee päättää mitä me halutaan. Mut kun sä oot mieslomalla, nii sä et muuta kuuntelekkaa ku vaan omaa sydäntäs, sitä mitä haluut. Ja sen takia miesloma onki nii rentouttava. Pari päivää ei tarvii tehä mitään muuta ku olla ja nauttia ystävien seurasta. Tähänki sopii mun lempi sanonta, "asioilla on tapana järjestyä". Miesloma vaan on nopein tapa järjestää ne.